Contact Center

Technici en specialisten die voor u klaarstaan. Want u bent onze prioriteit.

#

Als u in een noodgeval een partner belt, verwacht u onmiddellijk iemand aan de lijn te krijgen die u kent, uw organisatie begrijpt en weet voor welke uitdagingen u staat. Die mensen vindt u bij ons, in onze helpdesk, die 24 u/24 en 7 dagen/7 voor u klaarstaat. Uw oproep wordt verwerkt in ons kantoor, door onze specialisten. U staat rechtstreeks met hen in contact, meteen en efficiënt.

Bevindt de Helpdesk van uw huidige telecompartner zich aan het andere kant van de wereld?

Kies voor de nabijheid van Win

Wij zochten een partner die nabij is, ons begrijpt en advies geeft. Met Win hebben wij die ideale partner gevonden.

François Fornieri, CEO van Mithra Pharmaceuticals
#

Technische support: de Win-methode

Een incident? Neem onmiddellijk contact op met onze helpdesk. Onze gespecialiseerde technici reageren meteen. Want u bent onze prioriteit.

Waarom uw technische support aan Win toevertrouwen?

  • Non-stop bereikbaar: 24 u/7 d/365 d
  • Reactiesnelheid: al na enkele seconden spreekt u met de juiste contactpersoon, wordt uw verzoek genoteerd en werken wij aan een snelle oplossing
  • Nabijheid: ons lokale helpdeskteam staat rechtstreeks in contact met uw ingenieurs en Project Manager
  • Opvolging: regelmatige rapportering en communicatie over uw supportticket

Geïnteresseerd in onze diensten?

Neem contact met ons op!