Servicegaranties
Gegarandeerde optimale prestaties, over de hele lijn: de Win-verbintenis
U hebt geen tijd te verliezen. Win gaat de verbintenis aan om u altijd exact het serviceniveau te bieden dat u nodig hebt. Dat bepalen wij heel nauwkeurig. Voorzien in uw specifieke behoeften is onze prioriteit.
Servicegaranties, de Win-methode
Een optimaal prestatieniveau: onze oplossingen voldoen aan de eisen van uw bedrijf of organisatie. Standaard bieden wij een serviceniveau met interventies binnen 4 uur en reparaties de volgende werkdag. Zijn uw behoeften crucialer en dringender? Dan gaan wij ook die verbintenis aan!
De SLA’s van Win
- A la carte: het ritme van uw organisatie bepaalt het serviceniveau (SLA) en de interventiesnelheid
- Standaard hoort bij elke oplossing een serviceniveau met minimale termijnen voor interventie (4 uur) en herstelling (next business day)
- Optie 24/7: een serviceniveau met onmiddellijke interventie, ongeacht dag of uur.
Geïnteresseerd in onze diensten?