Servicegaranties

Gegarandeerde optimale prestaties, over de hele lijn: de Win-verbintenis

#

U hebt geen tijd te verliezen. Win gaat de verbintenis aan om u altijd exact het serviceniveau te bieden dat u nodig hebt. Dat bepalen wij heel nauwkeurig. Voorzien in uw specifieke behoeften is onze prioriteit.

Laten wij samen uw SLA bepalen

Alle technologieën die wij inschakelen, moeten betrouwbaar zijn. Wegens de delicate aard van onze missies moeten we daarvoor alle garanties hebben. Win helpt ons om deze doelstelling te bereiken.

Jean-Noël Tassiaux, Systeembeheerder, Politiezone Namen
Helpdesk collaboration

Servicegaranties, de Win-methode

Een optimaal prestatieniveau: onze oplossingen voldoen aan de eisen van uw bedrijf of organisatie. Standaard bieden wij een serviceniveau met interventies binnen 4 uur en reparaties de volgende werkdag. Zijn uw behoeften crucialer en dringender? Dan gaan wij ook die verbintenis aan!

De SLA’s van Win

  • A la carte: het ritme van uw organisatie bepaalt het serviceniveau (SLA) en de interventiesnelheid
  • Standaard hoort bij elke oplossing een serviceniveau met minimale termijnen voor interventie (4 uur) en herstelling (next business day)
  • Optie 24/7: een serviceniveau met onmiddellijke interventie, ongeacht dag of uur.

Geïnteresseerd in onze diensten?

Neem contact met ons op!