Eggo staat zijn klanten bij vanaf de “inspiratie-fase” op de digitale platformen tot en met de montage en de eindafwerking van hun keuken. Bij elke stap in dit traject zet Eggo in op flexibele en betrouwbare digitale oplossingen. Het was dus op zoek naar een partner die in staat was een Telecomoplossing te installeren die de beschikbaarheid en de continuïteit van zijn diensten zou garanderen...en die tegelijkertijd heel flexibel was.
“We waren op zoek naar een unieke leverancier die al onze Telecominfrastructuur kon beheren. We wensten ook dat deze helemaal zou passen in onze filosofie van dienstverlening en flexibiliteit. Win beantwoordde aan die criteria: het heeft onze noden begrepen, heeft blijk gegeven van technische flexibiliteit, heeft ons geadviseerd en begeleid bij het invoeren van onze oplossingen, en heeft zich tot op het einde gehouden aan onze budgettaire eisen.”
het project in het kort
- Zorgen voor een digitale interactie met de klanten
- Een gegarandeerde continuïteit van de diensten, zonder onderbrekingen in de verbinding
- De communicatiekanalen met de klanten ontwikkelen
- Meer flexibiliteit aanbieden voor de IT-teams
- Een multi-technologisch privaat netwerk, om de verschillende sites met elkaar te verbinden
- Snel internet en wifi voor de teams en de klanten
- Telefonie en Eengemaakte Communicatietools (videoconferentie)
- Firewall en Cloud security tools
- Cloud-oplossing (laas) gehost in het DC van Win
- Een vlotte operationele behandeling van de projecten
- Volledig gedigitaliseerde klantenservice en -traject
- Een opzet van gezamenlijk beheer voor meer flexibiliteit
- Betere controle van de operationele kosten
U moet functionele cookies accepteren om de video te bekijken.
Instellingen veranderen