Een globale ICT-infrastructuur voor een betere service

OCTA 2 copie
Bedrijf
Octa+
Sector
Ondernemingen
Doeltreffende telecomoplossingen met een hoge meerwaarde,
E. Rigo, CEO

Onlangs is OCTA+ gestart met een belangrijke strategiewijziging, waarbij nieuwe activiteiten aan haar corebusiness worden toegevoegd. Voor de ondersteuning van deze ambitieuse uitbreiding had OCTA+ behoefte aan een globale professionele telecominfrastructuur, beheerd door één enkele gesprekspartner, om te zorgen voor een betere dienstverlening aan de klanten.

“We hebben een nieuwe dimensie toegevoegd door ons energieaanbod te diversifiëren. Dit vertaalt zich in de vereiste om een onberispelijke service te bieden aan ons cliënteel. Zowel in onze benzinestations als op onze centrale site waar we beschikken over een ultramodern contact center, hebben we doeltreffende telecomoplossingen geïnstalleerd met een hoge meerwaarde, geïntegreerd in een performant netwerk”.

Download deze getuigenis (PDF)

Het project in het kort

  • Een professioneel contact center voor het onthaal van de klanten
  • Nieuwe diensten in de benzinestations
  • Rationalisering van de DATA-VOICE infrastructuren
  • Beheersbare kosten

  • Een VPN-netwerk dat de stations met de centrale site verbindt
  • Een lokaal LAN-netwerk
  • Een wifinetwerk in bepaalde stations
  • IP-telefonie voor alle medewerkers
  • Data Center voor het hosten van de telefonie en de applicatieservers
  • Firewalling voor een globale beveiliging

  • Optimalisatie van de netwerkinfrastructuur
  • Vermindering van de kosten dankzij Voice SIP Trunk
  • Nieuwe diensten voor de klanten

Video : Win - Klantenverhaal: OCTA +

Durée de la vidéo : 2:37min

U moet functionele cookies accepteren om de video te bekijken.

Instellingen veranderen